(قوانین گارانتی کالا)
امروزه گارانتی کالای خریداری شده بقدری مهم شده که جز دغدغه های اولیه خریدار قرار گرفته است. بنابراین فروشگاه پی اس برآن شده تا قوانین گارانتی خود را در این صفحه شفاف و کامل توضیح دهد تا خریدار عزیز قبل از خرید کالای مورد نظر، از شرایط گارانتی کالای خود کاملا آگاه باشد.
(شرایط عمومی گارانتی کالا)
- ارائه فاکتور خرید یا هولوگرام درج شده روی بسته بندی جهت استفاده از خدمات پس از فروش الزامی میباشد.
- مشتری باید در هنگام خرید کالا از سالم بودن فیزیکی آن،هولوگرام و سریال درج شده در فاکتور اطمینان حاصل کند.
- دستگاه / قطعه بدون بررسی و تست فنی پذیرش شده، خرابی های احتمالی منجر به ابطال گارانتی متعاقبا پس از بررسی بخش فنی اعلام خواهد شد.
- دارنده رسید تحویل کالا به عنوان صاحب کالا شناخته شده، صرفا در قبال این رسید، کالا تحویل داده خواهد شد.
- اعتبار رسید تحویل کالا از تاریخ صدور به مدت یک ماه بوده، پس از آن هیچ گونه مسئولیتی متوجه فروشگاه نمیباشد.
- مسئولیت فروشگاه بر طرف کردن اشکالات نرم افزاری دستگاه تحت گارانتی است. بنابراین خدمات سخت افزاری جزء تعهدات فروشگاه نبوده، که البته در صورت درخواست مشتری با اخذ هزینه قابل ارائه میباشد.
- مسئولیت مراقبت، حفاظت و تهویه هوا مناسب برای دستگاه با خودمشتری میباشد و چنانچه به هر دلیل موارد ذکر شده رعایت نشود گارانتی از بین میرود و مسئولیتی متوجه فروشگاه نمی باشد.
- کالا و قطعاتی که تولید آنان متوقف شده و نیاز به تعویض دارد، با کالای مشابه تعویض و اختلاف قیمت مربوطه محاسبه میگردد.
- خدمات پس از فروش در خارج از دوره گارانتی، با اخذ هزینه قابل ارائه خواهد بود.
- فروشگاه پی اس در خصوص صدمات احتمالی ناشی از حمل دستگاه قبل از پذیرش و بعد از ترخیص کالا مسئولیتی ندارد.
جهت پیگیری و ثبت گارانتی اینجا کلیک کنید.
(موارد خارج از خدمات سرویس گارانتی)
- هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال بطوریکه مشخصات دستگاه غیر قابل شناسایی باشد همراه با عدم تطبیق شماره سریال دستگاه با شماره مندرج در فاکتور خرید.
- بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، سوختگی، نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، نوسانات برق، گرد و غبار شدید، شکستن یا خط افتادن لنز درایو، اتصال مودم به برق و هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه.
- خرابی ناشی از نصب غلط یا اتصال نامناسب به وسایل جانبی.
- خرابی ناشی از استفاده خارج از پارامترهای عملکرد، نگهداری یا محیطی که در دفترچه راهنما ذکرشده است.
- خرابی ناشی از نرم افزار متفرقه و یا ازطریق بدافزار.
- هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از جانبی های غیر اصل ، گارانتی دستگاه را ابطال مینماید.
- امکان پشتیبانی برای نصب و یا پیکربندی نرم افزار و تجهیزات متفرقه و یا پیکربندی شبکه بروی محصول.
- با توجه به محدودیت های تکنولوژیکی، امکان دارد برخی تجهیزات به صورت محدود بر روی این محصولات قابل استفاده باشند ویا به کل اصلا قابل استفاده نباشند. این محدودیت ها غالبا به صورت استاندارد تعریف شده و در صنعت IT مشترک و متداول میباشند.
- ایرادات ناشی از حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله، آتشسوزی و مانند آن.
- عیوب ناشی از اتصال لوازم جانبی معیوب به ورودی وخروجیهای دستگاه از جمله USB ،HDMI، هدفون، نمايشگر و نظیر آن.
- هر نوع آسیب الکترونیکی مانند سوختگی، ترکیدگی، تغییر رنگ قطعات بر اثر نوسانات برق شهر یا اتصال لوازم جانبی معیوب و غیر استاندارد که با چشم مشاهده شده و به همین دلیل برد اصلی قابل تعمیر نباشد.
- خرابی وشكستگی ظاهری سوکتها ، پایه ها ودرگاههای ورودی و خروجی دستگاه.
- بازیابی رمز عبور BIOS یا SETUP وفراموش شدن آن توسط مشتری.
- سریال دستگاه و مشخصات کالا و خریدار (نام/کد ملی/تاریخ/سریال و…) در سیستم گارانتی پی اس ثبت میشود ودر صورت تخلف در جابجایی قطعات با دستگاه دیگر ویا تعویض آن، دستگاه بدون هیچگونه عملیاتی، کاملا از گارانتی خارج خواهد شد.
تضمین اصالت کالا
فقط کالای اصلی از ما بخواهید!
فروشگاه پی اس اصالت همه کالاهایش را تضمین و همه آنها را با گارانتی معتبر و تضمین اصالت کالا عرضه میکند. از آنجا مجموعه پی اس برای تامین کالاهای ارائه شده در فروشگاه خود، تنها با شرکت های معتبر و وارد کنندگان رسمی و قانونی همکاری میکند، مشتریان میتوانند مطمئن باشند که کالای دارای هولوگرام و برچسب معتبر که هیچگونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته و از مجاری قانونی وارد کشور شده است، را با خیال راحت از فروشگاه پی اس خریداری میکنند.